Subject: 802_Alexela Halajala
From: "Marcello Liinar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 11:02:16 +0300

Tere.

Lugupeetud Tuuli Tsahkna!

Sain Teie kontakti Haljala vallavalituse ehitusspetsialisti Tiit Jõgi
käest.

Kirjutan Teile ühe kinnistu küsimuses, mis asub aadressil 1 Tallinn-Narva
tee (19002:003:0044), Haljala alevik, Haljala vald, mis on
Kliimaministeeriumi valitsusalas ja volitatud asutuseks on Transpordiamet.

Oleme projekteerimas kaubandus-ja teenindushoonet tanklaga aadressile
Marani (19001:001:0254) Haljala vald, aga kahjuks selgus, et me ei saa
liitumist Haljala ühisveevärgiga.

Lahenduseks oleks puurkaevu rajamine ja sobiva asukohana näeksimegi
eelpool mainitud kinnistut.

Manusesse lisatud kaardil olen ringiga märkinud puurkaevu võimaliku
asukoha ja sellest allapoole jääva Marani kinnistu, kuhu projekteerime
tanklat.

Oleme vallale teinud juba puurkaevu asukoha kooskõlastamise taotluse ja
ehitusregistrisse projekteerimistingimuste taotluse, aga saime vastuseks,
et asukohta ei ole võimalik kooskõlastada, eelnevalt on vaja sõlmida maa
omanikuga maa kasutamise leping.

Etteruttavalt mainin, et tellijal ei ole kavas seda kaevu jätta
erapuurkaevuks vaid anda see üle Haljala Soojus AS-ile.

Siit minu küsimus, et millised peaksid olema meie järgnevad tegevused, et
Transpordiametiga või Kliimaministeeriumiga (?) maa kasutamise leping
sõlmida?

Teie vastust oodates

Lugupidamisega

Marcello Liinar

Arhitekt Tarbe  OÜ

Kalasadama 2, Tallinn

Tel. +3725069761

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]